MEDDIG TÁROLJÁTOK A RENDELÉSEMET?

A rendeléseket a szállítmány megérkezése után 2 hétig térítés mentesen tároljuk, kérjük, hogy ezen idő alatt próbáld megszervezni az elszállítást.
A következő két hétben egy jelképes összegért (dobozonként 100 Ft + ÁFA / megkezdett hét) még tároljuk a rendelésedet, ezután a határidő után viszont – mivel raktárunk kapacitása véges, a szállítmányok pedig folyamatosan érkeznek, a tárolási díj dobozonként és megkezdett hetenként már 300 Ft + ÁFA – ezért a beérkezéstől számítva 1 hónapon belül a rendelést mindenképpen érdemes átvenni.

Tárolási díjak:

0 – 14 nap       INGYENES

15 – 30 nap     100 Ft + ÁFA / doboz (0,52 m2) / megkezdett hét

30 nap felett   300 Ft + ÁFA / doboz (0,52 m2) / megkezdett hét


HOL TUDOM ÁTVENNI A RENDELÉSEMET?

  • A rendelések átadása / átvétele a raktárunk rámpáján vagy a raktárban történik, ez a bemutatóterem mellett van.
  • A pontos cím ez:  2045 Törökbálint DEPO, Központi épület, Pf. 91. Raktárvárosi út (házszám nincs).
  • Van olyan navigáció, ami nem tudja értelmezni a Raktárvárosi utat, mert nincs házszám, ez esetben a GPS koordinátákat írd be:  É: 47.44266 K: 18.93981, vagy nézd meg a térképet és a megközelítés leírását itt: Megközelítés
  • Ha szeretnéd tételesen is átnézni a rendelést, ezt jelezd előre és természetesen biztosítunk hozzá helyet, és kérjük, hogy időben is úgy tervezd az átvételt.
  • Amennyiben igényled, a berakodásban is tudunk segíteni.

MIKOR TUDOM ÁTVENNI A RENDELÉSEMET?

Nyitvatartási időben bármikor:

 

Hétfő 10.00 – 18.00
Kedd 10.00 – 18.00
Szerda 10.00 – 18.00
Csütörtök 10.00 – 18.00
Péntek 10.00 – 18.00
Szombat 10.00 – 14.00

 

Amit viszont feltétlenül vegyél figyelembe:

 

  • amennyiben nem Te jönnél, hanem a kivitelezőt / ismerőst / rokont bízod meg ezzel a nemes feladattal, a rendelésből legyen nála egy példány, de legalább a rendelési számot tudja, és az egyenleg rendezéséről gondoskodj előzőleg, hogy elkerüljük a félreértéseket.
  • szombatonként csak a bemutatóterem van nyitva, a raktárunk nincs, így ha szombaton tervezed az átvételt, ezt péntek délig feltétlenül jelezd előre!
  • Szombaton targoncát és /  vagy berakási segítséget nem tudunk biztosítani, a rámpáról neked (vagy a megbízottadnak) kell az árut bepakolni a csomagtartóba..

NAGYON NAGY A SÚLY…TARGONCÁT TUDTOK BIZTOSÍTANI?

Megoldható, ennek díja 1000.- Ft / alkalom (maximum  3 raklap), hétköznapokon H – CS 9.00 – 15.30 között vehető igénybe, pénteken 14.00 óráig, szombaton pedig targoncázási lehetőség nincs.

Csere raklap esetén a raklapért nem számítunk díjat, amennyiben nincs csere raklap, úgy a raklapok díja 1500.- Ft / db.


A LAPOK ÁRÁBAN BENNE VAN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG?

Fontos tudnod, hogy a házhozszállítás díja NINCS benne a cementlapok árában.


EL TUDOM ÉN IS SZÁLLÍTANI A RENDELÉSEMET?

A kisebb tételeket olcsóbb, ha saját magad viszed el. Egy átlagos személyautóval 10-11 m2-nél több cementlap nem nagyon szállítható el, ez kb. 350-400 kg. A lapok súlya meglehetősen nagy, 1 lap 1,35 kg, 1 nm 34 kg. Ezt a fuvarozásnál (autó teherbírása) és a pakolásnál is érdemes figyelembe kell venni. Szerencsés, ha a lapok élére vannak állítva, jóval nagyobb a teherbírásuk (a dobozban amúgy  így vannak).


KI IS TUDJÁTOK SZÁLLÍTANI?

Mi közvetlenül nem, de amennyiben saját járművel nem tudod megoldani, akkor javasoljuk, hogy kérj fuvarozó partnerünktől árajánlatot:

Magyar József

Tel: (06) 30 334 0634

Email: magyarjozsi616@gmail.com


EMELETRE IS FELHOZZÁK?

Megoldható, de ez nem ingyenes és előre kell egyeztetned a fuvarozóval. A házhoz szállítás a megadott címig, előre egyeztetett időpontban, az épület előtt (amennyiben van szabad parkolóhely), autó platóján értendő. Tehát nem azt jelenti, hogy a lift nélküli ház 3-ik emeletére felviszi a fuvarozó a rendelést : az autóról való lepakolásról is Neked kell gondoskodni (tehát garázsba/udvarba/lépcsőházba/tetőtérbe SEM viszik be.